- Kehikko, joka sisältää kaikki tilanteeseen liittyvät osat
- Itse neste
- Kuppi tai muu esine, joka kohtaa nesteen.
Kehikon luominen
Luo kuutio (tai käytä aloitustiedoston kuutiota.) Skaalaa sitä riittävästi (esim. viidellä.) Valitse sitten alhaalta näkymätyypiksi Wireframe.
Kehikon fysiikka-asetukset (äärimmäisenä oikealla): Fluid - Type: Domain
Nesteen luominen
Luo haluamasi muoto (esim. pallo) ja säädä sen fysiikka-asetuksista: Fluid - Type: Fluid
Astian luominen
Astian muotoilua ei käsitellä enää tässä. Kun olet luonut haluamasi astian, säädä sen fysiikka-asetuksista Fluid - Type: Obstacle
Ennen renderöintiä valitse kehikko ja sen fysiikka-asetuksista Bake. (Joudut tekemään tämän myöhemmin uudestaan, mikäli muutat asetelmaa jälkikäteen.)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti